DEBAT FORUM MODKRAFT

Advanced Search

Home Tilmeld FAQ Tilmeldte brugere Grupper  

DEBAT FORUM MODKRAFT Forum Indeks psykopatiske danske politi kors andkripper antirasister grrrrrr psykopatiske danske politi kors andkripper antirasister grrr
Vis ikke emner ældre end:   
      Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)  
Skriv nyt emne  Besvar indlægget

Lør nov 18, 2017 10:58 pm
Forfatter Besked
Ads

Emne: Ads

Back To Top  

Søn apr 04, 2010 6:05 am
Forfatter Besked
Debaten.modkraft
Site Admin

Indmeldt: 01. apr 2010

Emne: psykopatiske danske politi kors andkripper antirasister grrr Besvar, med citat

psykopatiske danske politi kors andkripper antirasister grrrrrr

March 01, 2010 kl.17:55

moderfuck det danske politi og ders abber ungskyl mig min talle sprog
vad fanden biller p.e.t ind om andkripe vensrafløjen anfifa og andholde 1 pason
ransagninger der kommer fler siger dr. radio

advarsel til anti racister pas på panserne når i går på gaden

pansersvinet uptrapper til konflikt uden grund
det skal da var naturlivis lovlidt at register nazister det gør faden jeg også vis jeg kan komme adsted med det
det er sku ikke pansersvinet der skal hindra det

politiken.dk avslør at det er Kim Møller, der er skibenten bag Uriasposten,
som har med højra fløjen lagt sig politisk prass mod pet. at pet gik til andkrip påantiracister
men han siger open i prassen at han tar foto til en racistisk avis men har jo rat til trog de også har en hemli
akiv vor de register antiracister

[politiken.dk]

jeg opforder demostrationer mod pet og det psykopatiske danske politi kors som andkripper antiracister
det vil jeg ikke stå model til

politiken skriver dette .....

Politiet har anholdt flere mennesker og ransaget en række lokaliteter under en efterforskning af voldelig politisk ekstremisme.

Anholdelserne er sket i miljøet omkring venstrefløjsgruppen Antifacistisk Aktion.

Ifølge Politiets Efterretningtjeneste er der blandt andet beslaglagt en computerserver, der rummer personfølsomme oplysninger om gruppens modstandere, højrefløjens partier og politikere.

Oplysningerne formodes blandt andet at være hentet ved hjælp af dataindbrud. En del af dem handler om overfald på mennesker, der optræder i databasen.

Ifølge PET's chef har tjenesten gennem flere år registreret stadigt flere sammenstød mellem ekstremister fra begge side af det politiske spektrum.

»Konfrontationerne får mere og mere karakter af organiseret voldsudøvelse, og vi har ligeledes set, at højre- og venstreekstremister målrettet forsøger at afdække og eksponere politiske modstandere gennem aktiviteter, der minder om privat efterretningsvirksomhed«, mener Jakob Scharf fra PET.

En af de anholdte sigtes for vold og for politisk vold ved at have støttet en gruppe, der prøver at presse samfundet ved magtanvendelse. Vedkommende er nu fængslet i 24 dage

læs også dette .....

SIGTET FOR POLITISK VOLD
Paragraf 114f: Den, som, uden at forholdet omfattes af §§ 114-114 e, deltager i eller yder væsentlig økonomisk eller anden væsentlig støtte til korps, gruppe eller sammenslutning, der har til hensigt ved magtanvendelse at øve indflydelse på offentlige anliggender eller fremkalde forstyrrelse af samfundsordenen, straffes med fængsel indtil 6 år.

[politiken.dk]

moderfuck det danske lov den skal knekkes
ingen skal andholde antirastister de gør en god samfunds tjeneste at stoppe racisme o nazisme
det skal vær tiladt at jage nazister o racister de skal ikke have en millimeter free gade at bevæg sig

1 jeg fremkalde forstyrrelse af samfundsordenen, verdag morgen midag og aften o natten
jeg gør det på min måde muhaaaaaa til tosserne i pet

demostration mod politi chikane og løslad vor politiske venner her og nu opforder jeg antiracister at stå sammen
la os vise dem vi er ikke tilbage holdne vi er også på gaden

Vis brugerens profil Send privat besked Send email
      Back To Top  
Skriv nyt emne  Besvar indlægget

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum

Back To Top  

Side 1 af 1
Gå til: